وبلاگ میلیونی ها

محل گفتگوی میلیونی ها
Tabasom

عکس بالا را که می‌بینید، خداوکیلی هوس نمی‌کنید ببینیدش و لُپ‌هایش را بکشید؟ ما هم همینجور هوس کردیم، اما هوس ما کجا و چیزی که اتفاق افتاد کجا؟

اول اردیبهشت 96، باشگاه میزبان یکی از پر و پا قرص‌ترین طرفدارهای عموها و میلیونی‌ها بود. تبسم کوچولو و مادر محترمش، در این روز به دعوت باشگاه میلیونی‌ها زحمت کشیدند و از راهی دور، برای شرکت در یکی از جلسات اتاق فکر باشگاه مهمان ما شدند.

اما این تنها دلیل دعوت تبسم و مادرش به باشگاه میلیونی‌ها نبود. تبسم کوچولو آنقدر به برنامه‌ی بهترین‌شو و عموهای فیتیله‌ای علاقه دارد که در تمام روزهای ضبط قسمت‌های نیمه‌نهایی برنامه، همراه مادرش به محل ضبط برنامه در برج میلاد آمد. خلاقیت و ایده‌پردازی مادر تبسم هم دلیل دیگری بود که باعث شد ما در باشگاه میلیونی‌ها تمایل داشته باشیم از نظرات ایشان استفاده کنیم.


تبسم، یکی از کودکان معروف در فضای مجازی و مخصوصاً اینستاگرام است. مادر تبسم با علاقه‌ای که دارد، عکس‌های خلاقانه از تبسم می‌گیرد و در اکانت اینستاگرام‌ تبسم منتشر می‌کند. این عکس‌ها، با استقبال زیادی از طرف مخاطبان مواجه شده و توانسته طرفدارهای زیادی به طرف خود جلب کند.

شاید جالب باشد بدانید که در اولین دقایق این دیدار، تبسم زیاد به بودن در باشگاه روی خوش نشان نداد؛

تبسم حسین زاده

اما کم کم لب هاش به خنده وا شد و شد یه دوست خوب همه‌ی ما میلیونیها و حتی با هم عکس دسته‌جمعی هم گرفتیم!

تبسم حسین زاده

به تبسم کوچولو در انتهای این دیدار یک هدیه‌ی کوچک و کارت عضویت در باشگاه هدیه داده شد.

اگر شما هم دوست دارید باشگاه میلیونی‌ها را از نزدیک ببینید، از طریق اینستاگرام یا تلگرام با ما تماس بگیرید. مشتاق دیدار همه‌ی میلیونی‌ها هستیم :)




همراه ما باشید در سایر رسانه های اجتماعی و اخبار و اطلاعات جدید را دریافت کنید.

اطلاع رسانی ها :  کانال رسمی تلگرام باشگاه میلیونی ها 

تصاویر و رویدادها : صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه میلیونی ها 

ویدیوهای برنامه : صفحه رسمی آپارات باشگاه میلیونی ها 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی