وبلاگ میلیونی ها

محل گفتگوی میلیونی ها

جمعه بازار دانش‌آموزی چیست؟

جمعه بازار، فضایی دوستانه و صمیمی برای پرورش روحیه‌ی اقتصادی و اجتماعی بچه‌ها و همچنین آشنایی با فنون مذاکره، خرید و فروش و چانه‌زنی است که با همت موسسه‌ی کاشف و همکاری باشگاه میلیونی ها در برج میلاد برگزار خواهد شد.


در جمعه بازار بچه‌ها مهارت‌های زندگی رو تمرین می‌کنن، با همسن و سال‌های خودشون از مدرسه‌های مختلف آشنا می‌شن و چیزهایی که خودشون ساختن در معرض نمایش و فروش می‌گذارن. جمعه بازار می‌تونه یک شروع خوب برای تجربه‌ی کارآفرینی فرزندان ایران زمین باشه.



چه کسانی می‌توانند شرکت کنند؟

ما معتقدیم کارآفرینی سن و سال نمی‌شناسه و مهم، علاقه و تمایله، اما خب در این طرح، هدف ما بیشتر بچه‌های 7 تا 16 ساله‌ای هستن که علاقه دارن برای آینده‌ی خودشون بجنگن.

شما دوستان می‌تونین با خرید کارت عضویت باشگاه میلیونی‌ها علاوه بر تخفیف 10 هزار تومانی از کلی تخفیف دیگه در رویدادهای آینده استفاده کنید یا بدون دریافت کارت، مجوز شرکت در این رویداد رو خریداری کنید.


هزینه‌ی شرکت در رویداد

هزینه، برای دارندگان کارت عضویت باشگاه میلیونی‌ها، 20 هزار تومان و برای غیراعضا، 30 هزار تومان. (ثبت‌نام در باشگاه به منزله‌ی خرید کارت نیست)


کِی برگزار می‌شود؟

این جمعه بازار در تاریخ 25 فروردین از ساعت 10 الی 16 در لابی طبقه‌ی دوم برج میلاد برگزار خواهد شد.


پکیج تبلیغاتی

شما دوستان عزیز با پرداخت هزینه‌ی رویداد می‌تونید غرفه‌ی خودتون رو در جمعه بازار راه‌اندازی کنید اما اگر علاقه دارین مشتری‌های بیشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشین می‌تونید یکی از پکیج‌های نقره‌ای یا طلایی ما رو خریداری کنید.


نحوه‌ی خرید پکیج‌های تبلیغاتی


 

لطفا مبلغ پکیج رو به شماره کارت 9657  8907   9918   6037   به نام سیده مژده میرمحمدی واریز کرده و تصویر فیش واریزی رو به همراه مشخصات خودتون به آیدی تلگرام @kaashefbazar ارسال کنید و یا با شماره  8956  474   0990  تماس بگیرید.



جمعه بازاری‌ها از کجا خبردار شوند؟

  • شما جمعه بازاری‌های عزیز می‌تونید با استفاده از راه‌های ارتباطی زیر اخبار ما رو دریافت کنید:
  • میتونین عضو کانال تلگرامی کآشف به آدرس Kaashef@ و یا کانال باشگاه میلیونی ها به آدرس milioniha@ بشین.
  • می تونید مشکلات و سوالات خودتون رو با آیدی @kaashefbazar در میون بذارین.
  • اگر پیدامون نکردین با شماره 8956  474   0990   هم می‌تونین تماس بگیرین.

 


حرف‌های مهم

  • حتما قبل از ساعت 9 جهت تزئین و قراردادن وسایل خودتون در غرفه‌ی در محل برگزاری رویداد حاضر باشین.
  • آئین‌نامه‌های ما در خصوص قوانین حضور در رویداد و محصولاتی که مجاز به فروش اون‌ها در رویداد نیستید از طریق کانال تلگرامی جمعه بازار دانش‌آموزی به اطلاعتون می‌رسه. پس بازم میگم فراموش نکنید که عضو کانال اطلاع‌رسانی ما بشید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی